tirsdag 8. november 2011

Te, pepperkaker og Bones.

Det er jul. Snart. Er det rart jeg lider av premature julestemning? Nei. Julen er over alt allerede. Jeg gleder meg veldig til jul i år, og jeg er ferdig med å kjøpe julegaver. Har egentlig vært det en stund også.

Som noen kan se (og andre ikke) befinner jeg meg på Tveita. Og ja, jeg har et kutt på nesa. En morgen når jeg så meg i speilet så bare var det der. Jeg har ikke klort meg i søvne, for kuttet er alt for lite. Som et papirkutt. Jeg var meget forvirret en stund, men har kommet frem til at jeg har nisser under sengen som kommer ut om natten og kutter meg på nesa med papir. Og ja, jeg har ny neglelakk.


Kjæresten jobber med Exphil/leser pondus så jeg blogger før jeg setter i gang med Bones sesong 6 (som jeg kjøpte/fikk i bursdagsgave i går).

Siden jeg ikke har noe mer å si her, og jeg er veldigveldigveldig gira på å komme i gang med Bones, sier jeg farvel for denne gang, Bloggen.

Adios!

PS!
Jeg vet om en søt blondine som bare mangler 6 disney klassikere og vet hvor hun kan få tak i 2 av dem.

søndag 6. november 2011

One of those days

Når all energien du har går med til å stå opp av senga.


Og det eneste som kan gjøre det bedre er disney.

fredag 4. november 2011

Den første videobloggen.

Det er veldig mange av dere som har slengt sårende kommentarer min vei, så jeg lagde denne videobloggen for å ta opp dette problemet.


#Videoblogg, #Ubehageligeopplevelser

torsdag 3. november 2011

Jeg glemte hva jeg skulle blogge om!

Vil bare starte med å vise dere dagens outfit fra i går:
"Jeg hjelper deg gjerne!"

Og nå har jeg glemt hva jeg skulle blogge om! Natta

# ARKhalden, #Glemtblogg

tirsdag 1. november 2011

Dette blogg-innlegget er long over due.

Noen ganger er jeg så kul at det blir kaldt i hele rommet. True story.

Dette er en av mine beste venner; Joakim fra Sarpsborg. Han er hipster.

And why did the hipster burn his tounge? He drank his tea before it was cool.

Dette er Silja fra Island:
Silja har en fin penn.

Silja fra Island sa for en ukes tid siden at jeg også var hipster fordi jeg hadde arm patches på genseren min, og jeg ville bare si at jeg begynte å bruke arm patches lenge etter at det ble kult. Så det så.

#Bazinga