torsdag 17. november 2011

#Thatfeeling

Den følelsen når du har sett deg ut noe du ønsker deg skikkelig, spart opp penger til å kjøpe det, venter til det kommer på salg og kjøper det.

(Jeg har sminket meg. Kommer til å legge ut flere bilder av det i løpet av kvelden.)

What to do?

Hva skal man gjøre mens man venter på at tiden skal gå?



Ta en dusj og rydde i klesskapet? Jeg vil på Disney On Ice.

Livretter og tv-serier.

Hei, Bloggen. Siden jeg har fått en request på flere blogg-innlegg om dagen, skal jeg prøve på det. Akkurat nå spiser jeg tomatsuppe, Bloggen. Det er så digg. Tomatsuppe er kanskje det beste jeg vet. Nesten bedre enn fiskeboller. Men det er jo to helt forskjellige ting. Kan ikke sammenlignes.

I Halden er det fortsatt umulig å få tak i Violeta Violeta vol. 2. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg blir trist av sånt. Men, men. Jeg har kjøpt meg en ny tv-serie som jeg skal prøve ut nå. Den heter Dollhouse og har sitt utspring i Joss Whedon's brilliante hode. Den er fra 2009, så jeg håper spesialeffektene hever seg noe over Buffy-nivå. Blir spennende å se.



Når kvelden kommer så er det salg på Bianco, så da skal jeg kjøpe de skoa jeg har sikla på så lenge.

Også er det den store dagen vi alle har ventet på i flere år:
It's time for Bella & Edward to get some!

Så jeg skal på kino i kveld med Elise og Cecilie. Jeg leker litt med ideen om å skrive et movie-review her på bloggen. Vi får se hva jeg får til (translation: gidder).

Men! Nå er det time for Dollhouse. Ta ta for now.

onsdag 16. november 2011

En blogg til ære for Anne Marte.

Jeg har ikke blogget på et par dager. Det føles ut som om jeg starter hvert blogg-innlegg med dette og en unnskyldning. Men i dag skal jeg ikke beklage meg. Jeg har ikke blogget, for jeg har ikke hatt noe å blogge om. Jeg nekter å be om unnskyldning for at jeg ikke har et liv.

Jeg ville bare illustrere mitt ikke-eksisterende liv. Dette er egentlig en kalender for uke 27 i 2012.

Så, Bloggen, hva er nytt?
Denne kalenderen er ny. Jeg gleder meg veldig til dette året er omme, så jeg kan begynne å bruke den.

Ellers er det under en måned til eksamen. Jeg tenkte jeg ikke skulle skrive om dette siden Anne Marte leser bloggen min for å glemme eksamen, men noen ganger bruker jeg kreftene mine to do evil.

I dag dro jeg på musikkverket for å kjøpe Violeta Violeta vol 2, men de har ikke fått den enda. Jeg føler sjelden at Halden er en spesielt liten by, men i dag merket jeg det på kroppen. Også fordi jeg møtte på Elise og Sunniva, noe som var meget hyggelig.


Det beste som har skjedd meg denne uken er faktisk at Ark mottok bestillingen min på the City-triologien. Så nå leser jeg Darren Shan igjen. Det er kanskje den beste følelsen i verden. Det gjør meg glad at han jobber med en ny serie på 12 bøker.
Det eneste som kunne gjort dette bedre er liksom om Kaizers hadde kommet ut med ny cd. Heh.

Ellers har jeg kjøpt en stiftemaskin.

Og her er et random bilde av meg og Kjæresten:

Ta ta for now.

lørdag 12. november 2011

Here's what you missed

Jeg har ikke blogget på 4 dager, hva er galt med meg? Vel, here's what you missed:

 Jeg fant et potetgull formet som et hjerte.

 Phil fra Wales er superbarnslig.

 Kjæresten og jeg lagde pannekaker

 Marta og jeg kjøpte matchende forkler.

Så var jeg hos Camilla og sjekket ut det nye huset hennes. Og vi tok en kaffe.

Og Phil kaller Marta for snuggle bum.