JEG HAR BEGYNT Å BRUKE BRILLER!!
Yeah, awesome, I know!
fredag 14. september 2012
torsdag 16. august 2012
All by myself
Hallo, alle sammen; se på min fine t-skjorte!:
Nå har jeg kommet meg til Tigerstaden, og boy, her er det varmt. Jeg er så utrolig sliten og varm og klam, men det føles ganske bra. Det er litt surrealistisk, kjennes mest ut som om jeg er på ferie. Helt ferdig med å pakke ut og rydde meg på plass er jeg heller ikke, men det er jo ikke så nøye. Jeg har vært ganske dårlig på å ta bilder, men jeg har jo fått til noe så jeg tenkte jeg skulle vise dere mitt ringe hjem.
Slike ser det altså ut når man kommer inn til meg. Fra denne vinkelen kan man se skapet, kommoden, bokhyllen, skrivebordet og TVen min. I tillegg kan man se litt av sengen min. Og litt av baderomsdøren.
Her kommer et close-up av kommoden, i tilfelle noen ville se den:
Ja, der har jeg en matboks.
Dette er da "kontoret" mitt:
Her har dere sengen min:
Dette bildet gir dere en slags oversikt over rommet. Jeg har fått hengt opp gardiner nå, så nå kan jeg endelig sprade rundt i Pocahontas-bikinien min uten å skjemmes.
Til sist et lite bilde av kjøkkent:
Det blir bare et lite bilde, siden det er et veldig lite kjøkken.
Jeg vet det ikke er noen bilder av badet her nå, og det er bare fordi jeg ikke gadd å ta noen. Snakkes!
Nå har jeg kommet meg til Tigerstaden, og boy, her er det varmt. Jeg er så utrolig sliten og varm og klam, men det føles ganske bra. Det er litt surrealistisk, kjennes mest ut som om jeg er på ferie. Helt ferdig med å pakke ut og rydde meg på plass er jeg heller ikke, men det er jo ikke så nøye. Jeg har vært ganske dårlig på å ta bilder, men jeg har jo fått til noe så jeg tenkte jeg skulle vise dere mitt ringe hjem.
Slike ser det altså ut når man kommer inn til meg. Fra denne vinkelen kan man se skapet, kommoden, bokhyllen, skrivebordet og TVen min. I tillegg kan man se litt av sengen min. Og litt av baderomsdøren.
Her kommer et close-up av kommoden, i tilfelle noen ville se den:
Ja, der har jeg en matboks.
Dette er da "kontoret" mitt:
Og dette er stuen:
Her har dere sengen min:
Dette bildet gir dere en slags oversikt over rommet. Jeg har fått hengt opp gardiner nå, så nå kan jeg endelig sprade rundt i Pocahontas-bikinien min uten å skjemmes.
Til sist et lite bilde av kjøkkent:
Det blir bare et lite bilde, siden det er et veldig lite kjøkken.
Jeg vet det ikke er noen bilder av badet her nå, og det er bare fordi jeg ikke gadd å ta noen. Snakkes!
fredag 3. august 2012
En liten godbit og tilgivelsestrygling
Heihei, lenge siden sist. Visste dere at det er utrolig vanskelig å velge ut en håndfull ting som får være med på flyttelasset når man har så mange ting som jeg har? Det er utrolig vanskelig! Jeg har klart å fylle 3 pappesker med bøker og filmer, og jeg har fortsatt mange fler jeg vil ha med. Det er ikke greit å skulle flytte fra pikerommet til en liten hybel. Å komprimere hele livet mitt til 18 m², det er vanskelig. Spesielt når man har så mange saker og ting som jeg har. Saker og ting som man er glad i og vil ha med.
Jeg vet at det er lenge siden jeg har postet noe artig/fornuftig på Bloggen, så nå gir jeg dere en liten godbit og krysser fingrene for at dere tilgir meg. Jeg skal prøve å poste litt mer i fremtiden. Litt oftere. Litt bedre.
Og ja, jeg skal flytte til Tigerstaden om en drøy uke. Knips, knips!
tirsdag 10. juli 2012
Jeg hadde noe å skrive.
Jeg hadde noe jeg egentlig skulle skrive om, men nå har jeg glemt det. Rart det der...
mandag 28. mai 2012
Deadlocked
Det første jeg gjorde da jeg stod opp i dag var å smøre inn hele kroppen min med solfaktor 20. For jeg er så møkkasolbrent, og drittlei av det. Så jeg tenkte at fra nå av så skal jeg være flink. Kjempekjempe flink. Og jeg skal IKKE la meg brenne resten av sommeren. Så etter å ha smurt meg inn, la jeg meg under dynen og leste resten av dagen.
Masse bortkastet solkrem og unødvendig ubehag.
Anyways, this is one of 'em bokblogs:
Charlaine Harris: Deadlocked
Jepp, det er den 12. boken i Southern Vampire Mysteries ELLER Sookie Stackhouse Series ELLER True Blood. Jeg elsker denne serien. Jeg gjør det. Jeg er helt på trynet forelsket i disse bøkene. Selv om jeg syns mye av det er tull og kjempe teit (og jeg HATER tv-serien!), så syns jeg forfatteren er utrolig dyktig. Hun skriver så morsomt, og det blir bare bedre og bedre for hver bok. Vampyrene, varulvene og feene byr Sookie på stadig større problemer. Og normalt er jeg ingen fan av kjærlighetsromaner, men akkurat denne typen kjærlighetsroman kan jeg digge. Jeg lar meg rive med og faller for mennene i livet til Sookie (bare ikke Bill, han heia jeg aldri på!), og selv om jeg hater det, så elsker jeg det når ting aldri ender med happily ever after for Sookie og frierne hennes.
Den neste og siste boken i serien kommer i mai 2013, så nå er det bare å smøre seg med tålamod.
Jeg vil ikke røpe for mye av hendelsene i denne boken, men Sam dør. Og det skjedde nå nettopp så jeg er ganske rystet. Beklager det. Jeg skulle satt inn en spoiler-alert der. Ikke hat meg.
Masse bortkastet solkrem og unødvendig ubehag.
Anyways, this is one of 'em bokblogs:
Charlaine Harris: Deadlocked
Jepp, det er den 12. boken i Southern Vampire Mysteries ELLER Sookie Stackhouse Series ELLER True Blood. Jeg elsker denne serien. Jeg gjør det. Jeg er helt på trynet forelsket i disse bøkene. Selv om jeg syns mye av det er tull og kjempe teit (og jeg HATER tv-serien!), så syns jeg forfatteren er utrolig dyktig. Hun skriver så morsomt, og det blir bare bedre og bedre for hver bok. Vampyrene, varulvene og feene byr Sookie på stadig større problemer. Og normalt er jeg ingen fan av kjærlighetsromaner, men akkurat denne typen kjærlighetsroman kan jeg digge. Jeg lar meg rive med og faller for mennene i livet til Sookie (bare ikke Bill, han heia jeg aldri på!), og selv om jeg hater det, så elsker jeg det når ting aldri ender med happily ever after for Sookie og frierne hennes.
Den neste og siste boken i serien kommer i mai 2013, så nå er det bare å smøre seg med tålamod.
Jeg vil ikke røpe for mye av hendelsene i denne boken, men Sam dør. Og det skjedde nå nettopp så jeg er ganske rystet. Beklager det. Jeg skulle satt inn en spoiler-alert der. Ikke hat meg.
Abonner på:
Innlegg (Atom)


