Jeg drikker te, ser på New Moon og bygger lego. Kan søndagskvelden bli bedre? Jeg tror ikke det.
Viser innlegg med etiketten #Finesøndager. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten #Finesøndager. Vis alle innlegg
søndag 25. november 2012
søndag 30. oktober 2011
Cupcakes og kjærestedag
I går lærte jeg noe morsomt om meg selv, bloggen. Jeg liker å bake. Og jeg er ganske god på det også. Bare se:
Litt uklare bilder, men dere skjønner tegninga.
Så over på en annen sak:
Kjæresten og jeg har vært sammen i ett år i dag. Det var vel egentlig derfor jeg bakte muffins og sånn. Av Kjæresten fikk jeg en disney klassiker, fordi han kjenner meg så sykt godt. Vi prøvde å ta noen søte kjærestebilder til bloggen, men det gikk ikke så bra:
Jeg var ikke så veldig søt, og han fulgte ikke med.
Andre spennende ting som har skjedd:
Jeg har stilt klokka i dag.
Og fatbooth er kult.
#Finesøndager, #Kjærleik
Litt uklare bilder, men dere skjønner tegninga.
Så over på en annen sak:
Kjæresten og jeg har vært sammen i ett år i dag. Det var vel egentlig derfor jeg bakte muffins og sånn. Av Kjæresten fikk jeg en disney klassiker, fordi han kjenner meg så sykt godt. Vi prøvde å ta noen søte kjærestebilder til bloggen, men det gikk ikke så bra:
Jeg var ikke så veldig søt, og han fulgte ikke med.
Andre spennende ting som har skjedd:
Jeg har stilt klokka i dag.
Og fatbooth er kult.
#Finesøndager, #Kjærleik
mandag 10. oktober 2011
Siste dagen i study-week.
Jeg har hatt en så bra søndag. Marta hadde bakt kake til meg! En fiasko med jordbær. Det var ubeskrivelig godt. Kjæresten fikk med seg en doggy-bag. Phil fra Wales hadde kjøpt en bok til meg, og Marta en bok som het FRP-landet, også fikk jeg tre disney-filmer av Marta og Tomas. Slikt gjør meg glad.
Her er kaken til Marta og gavene mine:
Og et bilde av Marta og Phil fra Wales. De ville ikke posere for bloggen min, så jeg måtte ta bilde av et bilde.
Det tok veldig lang tid å komme seg hjem, fordi kjæresten og jeg måtte vente på t-banen i 30 minutter. Når vi kom oss på t-banen satt det en mann der. Det var ganske ubehagelig fordi han hadde hånden sin i jakken sin som om han holdt i en pistol. Det syns jeg var vondt å se på. Jeg ble akutt veldig lei meg og redd for å miste kjæresten. Jeg brukte resten av turen på å bestemme meg for om jeg skulle kaste meg foran han eller om jeg skulle angripe mannen. Hvis mannen angrep måtte jeg redde kjæresten.
Anyways, vi kom oss til stoppen vår og gikk av der. Mannen fulgte ikke etter, og vi kom oss hjem til verdens minste hybel på Tveita.
Nå sitter vi her, kjæresten og jeg. Kjæresten gjør oppgaver og jeg blogger og hjelper han når jeg kan. I bakgrunnen går Fantasia med fine bilder og klassisk musikk. Ganske kos.
#Ubehageligeopplevelser, #Finesøndager
Her er kaken til Marta og gavene mine:
Og et bilde av Marta og Phil fra Wales. De ville ikke posere for bloggen min, så jeg måtte ta bilde av et bilde.
Det tok veldig lang tid å komme seg hjem, fordi kjæresten og jeg måtte vente på t-banen i 30 minutter. Når vi kom oss på t-banen satt det en mann der. Det var ganske ubehagelig fordi han hadde hånden sin i jakken sin som om han holdt i en pistol. Det syns jeg var vondt å se på. Jeg ble akutt veldig lei meg og redd for å miste kjæresten. Jeg brukte resten av turen på å bestemme meg for om jeg skulle kaste meg foran han eller om jeg skulle angripe mannen. Hvis mannen angrep måtte jeg redde kjæresten.
Anyways, vi kom oss til stoppen vår og gikk av der. Mannen fulgte ikke etter, og vi kom oss hjem til verdens minste hybel på Tveita.
Nå sitter vi her, kjæresten og jeg. Kjæresten gjør oppgaver og jeg blogger og hjelper han når jeg kan. I bakgrunnen går Fantasia med fine bilder og klassisk musikk. Ganske kos.
#Ubehageligeopplevelser, #Finesøndager
Abonner på:
Innlegg (Atom)







