I dag har jeg vært i storbyen med kjæresten og Marta. Siden det i dag er en helt vanlig mandag ble jeg med på campus og satt der og jobbet med oppgaven min. Så kom Marta og inviterte meg med på forelesning, så jeg ble med på det. Det var ganske kult, jeg la opptil flere kabaler og tegnet en tegning.
Her er tegningen:
Etter forelesning gikk vi en tur på bokhandelen. Jeg kjøpte en bok.
SÅ møtte vi kjæresten og han tok oss med til en italiensk restaurant som het Pappalini.
Her er kjæresten og jeg på Pappalini:
Vi er så søte sammen.
Her spiser kjæresten spagetthi bolognese og jeg noe annet:
Her spiser også Marta:
Det var meget hyggelig. Her er et bilde av maten min:
Da jeg og kjæresten kom hjem sov kjæresten oppå meg mens jeg ordnet på bloggen.
#Studentlivet
mandag 10. oktober 2011
Siste dagen i study-week.
Jeg har hatt en så bra søndag. Marta hadde bakt kake til meg! En fiasko med jordbær. Det var ubeskrivelig godt. Kjæresten fikk med seg en doggy-bag. Phil fra Wales hadde kjøpt en bok til meg, og Marta en bok som het FRP-landet, også fikk jeg tre disney-filmer av Marta og Tomas. Slikt gjør meg glad.
Her er kaken til Marta og gavene mine:
Og et bilde av Marta og Phil fra Wales. De ville ikke posere for bloggen min, så jeg måtte ta bilde av et bilde.
Det tok veldig lang tid å komme seg hjem, fordi kjæresten og jeg måtte vente på t-banen i 30 minutter. Når vi kom oss på t-banen satt det en mann der. Det var ganske ubehagelig fordi han hadde hånden sin i jakken sin som om han holdt i en pistol. Det syns jeg var vondt å se på. Jeg ble akutt veldig lei meg og redd for å miste kjæresten. Jeg brukte resten av turen på å bestemme meg for om jeg skulle kaste meg foran han eller om jeg skulle angripe mannen. Hvis mannen angrep måtte jeg redde kjæresten.
Anyways, vi kom oss til stoppen vår og gikk av der. Mannen fulgte ikke etter, og vi kom oss hjem til verdens minste hybel på Tveita.
Nå sitter vi her, kjæresten og jeg. Kjæresten gjør oppgaver og jeg blogger og hjelper han når jeg kan. I bakgrunnen går Fantasia med fine bilder og klassisk musikk. Ganske kos.
#Ubehageligeopplevelser, #Finesøndager
Her er kaken til Marta og gavene mine:
Og et bilde av Marta og Phil fra Wales. De ville ikke posere for bloggen min, så jeg måtte ta bilde av et bilde.
Det tok veldig lang tid å komme seg hjem, fordi kjæresten og jeg måtte vente på t-banen i 30 minutter. Når vi kom oss på t-banen satt det en mann der. Det var ganske ubehagelig fordi han hadde hånden sin i jakken sin som om han holdt i en pistol. Det syns jeg var vondt å se på. Jeg ble akutt veldig lei meg og redd for å miste kjæresten. Jeg brukte resten av turen på å bestemme meg for om jeg skulle kaste meg foran han eller om jeg skulle angripe mannen. Hvis mannen angrep måtte jeg redde kjæresten.
Anyways, vi kom oss til stoppen vår og gikk av der. Mannen fulgte ikke etter, og vi kom oss hjem til verdens minste hybel på Tveita.
Nå sitter vi her, kjæresten og jeg. Kjæresten gjør oppgaver og jeg blogger og hjelper han når jeg kan. I bakgrunnen går Fantasia med fine bilder og klassisk musikk. Ganske kos.
#Ubehageligeopplevelser, #Finesøndager
søndag 9. oktober 2011
Dagen derpå. conclusion
Kjæresten dusjer mens jeg gjør meg ferdig med de to siste dagene.
SÅ! Nå vet dere hva jeg har gjort de to siste dagene. Fredag: Jobb og kurs, lørdag: kurs, bursdag og Oslo. Det har vært, alt i alt, en veldig bra helg så langt. Nå skal vi snart besøke Marta og Phil fra Wales og spise kake. Jeg håper det blir kake. Marta lovte meg kake, men det gjorde Kristin fra Moss også (og hun hadde ikke kake). Men jeg vet at det blir koselig uansett (dette skriver jeg bare for å ikke virke kynisk).
Her er et bilde av meg:
SÅ! Nå vet dere hva jeg har gjort de to siste dagene. Fredag: Jobb og kurs, lørdag: kurs, bursdag og Oslo. Det har vært, alt i alt, en veldig bra helg så langt. Nå skal vi snart besøke Marta og Phil fra Wales og spise kake. Jeg håper det blir kake. Marta lovte meg kake, men det gjorde Kristin fra Moss også (og hun hadde ikke kake). Men jeg vet at det blir koselig uansett (dette skriver jeg bare for å ikke virke kynisk).
Her er et bilde av meg:
#Liveterbra, #Bursdagshelgen
Gjesteblogger: Kjæresten
Gratulerer med dagen,
du som får det til å krible i magen.
Nå er du endelig nitten,
ferdig med attenårsdritten.
Jeg startet diktet før du skrev,
dette er et kjærlighetsbrev!
Jeg håper du trives med AUF-venner,
du er den søteste jenta jeg kjenner.
Jeg elsker deg masse,
masse mer enn passe.
I morgen skal vi være sammen hos meg,
hællemåne som jeg gleder meg.
Du er min søteste kjærestepus,
vi skal være sammen i sus og dus!
Sussenuss fra Erlendgutt,
nå er dette diktet slutt!
Her er et bilde av kjæresten og meg:
Jeg fikk tilatelse til å poste dette på bloggen siden ingen leser bloggen uansett.
#Gjesteblogger, #Kjærleik
du som får det til å krible i magen.
Nå er du endelig nitten,
ferdig med attenårsdritten.
Jeg startet diktet før du skrev,
dette er et kjærlighetsbrev!
Jeg håper du trives med AUF-venner,
du er den søteste jenta jeg kjenner.
Jeg elsker deg masse,
masse mer enn passe.
I morgen skal vi være sammen hos meg,
hællemåne som jeg gleder meg.
Du er min søteste kjærestepus,
vi skal være sammen i sus og dus!
Sussenuss fra Erlendgutt,
nå er dette diktet slutt!
Her er et bilde av kjæresten og meg:
Jeg fikk tilatelse til å poste dette på bloggen siden ingen leser bloggen uansett.
#Gjesteblogger, #Kjærleik
Dagen derpå. cont. cont.
Bloggeventyret fortsetter og kjæresten og jeg ser fortsatt på Six Feet Under.
Kjæresten hadde lyst på taco, så da ville jeg ha chicken fajitas. Jeg kjøpte også en lepopomade som jeg syns funker kjempebra. Den heter hydro care. Da vi kom til hybelen lagde jeg chicken fajitas mens kjæresten tok oppvasken. Jeg var veldig flink til å lage mat, selvom vi var meget skeptiske til chickenen jeg hadde laget. For det har seg slik at man skulle bruke 3 dl vann og jeg bruke 6 dl. Men uansett hvor skeptiske vi var: det smakte awesome. Jeg lager chicken fajitas som en gud.
Her er et bilde av kjæresten:
Av kjæresten fikk jeg en diamant. He did good. Vi så på Inglorious Basterds mens vi spiste verdens beste chicken fajitas. Det var awesome. Etter middag og middagsunderholdning spiste vi is med O'boy og nonstop mens vi så på Toy Story 2.
#bestbirthdayever
Kjæresten hadde lyst på taco, så da ville jeg ha chicken fajitas. Jeg kjøpte også en lepopomade som jeg syns funker kjempebra. Den heter hydro care. Da vi kom til hybelen lagde jeg chicken fajitas mens kjæresten tok oppvasken. Jeg var veldig flink til å lage mat, selvom vi var meget skeptiske til chickenen jeg hadde laget. For det har seg slik at man skulle bruke 3 dl vann og jeg bruke 6 dl. Men uansett hvor skeptiske vi var: det smakte awesome. Jeg lager chicken fajitas som en gud.
Her er et bilde av kjæresten:
Av kjæresten fikk jeg en diamant. He did good. Vi så på Inglorious Basterds mens vi spiste verdens beste chicken fajitas. Det var awesome. Etter middag og middagsunderholdning spiste vi is med O'boy og nonstop mens vi så på Toy Story 2.
#bestbirthdayever
Abonner på:
Innlegg (Atom)








